Isnin, 24 Ogos 2009 | By: akubest501

Mural Aku Kat SK Sungai Lui


Salam buat semua..kalau korang nak tahu nilah hasil kerja aku ngan Mat Keri..Mural satu Malaysia tu..Pok Jib punya..Hahahahahah..
Mula-mula nak buat nama-nama negeri..leceh pulak rasanya nak kena tulis banyak..nak tulis senang tapi nak warnakan tu yang leceh..terfikir-fikir jugak macam mana nak buat bagi senang..
erm...tiba-tiba datang ustaz Fadzly..dia la yang bagi idea buat 1malaysia..so,aku pun terima ajelah idea tu..senang kerja..tak payah tulis nama-nama negeri tu..hehehehehehh
murid-murid bila lalu ikut mural ni, diorang boleh fikir skit..tengok kat mana negeri diorang..dan jugak negeri-negeri yang lain..ilmu pengetahuan tu..erm...oklah..tak tahu dah aku nak merepek apa lagi..apa yang penting, mural aku siap...