Jumaat, 28 Ogos 2009 | By: akubest501

B.I.G II di SK Integrasi Al-Misbah

Salam semua..Di sini aku pamerkan sedikit gambar-gambar semasa program BIG 2 yang berlangsung di SK Integrasi Al-Misbah, Bandar Kinrara, Puchong, Selangor..
Beginilah keadaan pagar sekolah sebelum dicat..Kelihatan Sham sedang mengecat tu..
Kelihatan Jali yang sedang asyik mengecat tu..Tak sedar gambar diambil..Syok sangat mengecat..
Aku sedang asyik mengecat..Teringat kat kerja lama aku..Dulu begini la kerja aku..heheheheh
Haaa..Ni lah geng-geng cat pagar..Aku, Khalil, Jali, Khairi..
Ini adalah keadaan di dalam surau sebelum ditukar dengan tikar getah yang baru..Kelihatan Kak Bi sedang berjalan sambil tengok apa yang perlu dibuat..
Haaa..Dah nak siap pun..Kelihatan geng-geng kelas aku iaitu KPLI 1.07 bersama-sama dengan Puan Naza..Senyum mewet Kak Yan..Hahahaha
Kelihatan geng-geng kelas aku sedang buat mural tulisan khat pada dinding surau..Bertungkus-lumus diorang ni buat kerja..
Ni geng-geng kelas 1.06 sedang bertungkus-lumus menyiapkan mural pada dinding bangunan tadika..
Inilah dia geng-geng KPLI 1.07..Tapi lagi 5 orang takde kat sini termasuklah aku..
Ok lah..korang tengok lah gambar-gambar ni dulu..Nantikan ada masa aku upload gambar lain pulok..banyak lagi gambar ni..Tapi maklum aje lah, takde masa nak upload..ok, sehingga ketemu lagi..Babai...Assalamulaikum w.b.t.....

0 Orang telah komen di sini: