Rabu, 26 Ogos 2009 | By: akubest501

Aku dan Praktikum






Salam buat semua..Sedar tak sedar dah nak habis tempoh praktikal..Tinggal tiga minggu jer lagi..Tolak cuti tinggal lagi 13 hari aku kat Sk sungai Lui..Mula-mula masa baru datang rasa macam nak cepat habis jer praktikal ni..Tapi bila dah nak habis rasa sayang pulak nak tinggalkan sekolah ni..biasa la tu kan..Meh sini aku kenalkan korang dengan guru pembimbing aku..Haaaa..nilah dia..macam mana,ok?..Cikgu Mazlan namanya..Dia seorang guru pembimbing yang baik dan bagus..Banyak membantu aku dalam setiap perkara supaya aku jugak boleh jadi sebagus dia..InsyaAllah..
Oklah..Seterusnya aku kenalkan korang dengan rakan praktikal aku..Mohd Khairi namanya..nilah dia Mat Keri..Gambar dia ngan cikgu Munirah..
Mat keri ni bagus orangnya..Semua orang cakap dia bagus..Murid-murid pun suka bangat kat dia..Selalu bagi 'gula-gula' kat murid..hehehehe...Apa-apa pun syabas la cikgu Khairi..Jadilah guru yang cemerlang suatu hari nanti..
Sebenarnya ni adalah gambar masa hari sukan Sk Sungai Lui..Aku ngan Keri baru seminggu berada di sini waktu tu..Minggu pertama datang terus ada sukan..So,tak mengajar lagi la waktu tu..Latihan sukan je hari-hari..Tapi ok jugak..Bolehlah aku ngan Keri menyesuaikan diri dulu pada waktu tu..Takde la gabra sangat..Ni aje lah gambar yang sempat aku ambik masa hari sukan tu..Korang tengok lah..Tak banyak gambar yang aku ambik sebab sibuk waktu dengan tugas yang diberikan..hehehehe...sebenarnya buat-buat sibuk pun ada..Ok lah..lain kali pulak sambung..Salam..




1 Orang telah komen di sini:

akuazmi berkata...

smat molek mat keri....