Isnin, 10 Januari 2011 | By: akubest501

Sukan Sk Cherating 2010

Acara sukan tahunan Sk Cherating sudah lama berlalu..Tapi aku tak berkesempatan nak upload..Dah lama cari gambar ni dalam laptop aku, tapi tak jumpa..Cari punya cari, akhirnya jumpa jugak..Hehehe..Lawak kan?..sendiri simpan pun masih lagi lupa..Maklum ler, banyak sangat gambar dalam laptop ni..(yang sebenarnya tak prasan gambar ni ada dalam laptop)..Hahaha....

Oleh kerana, blog ni adalah dikhaskan untuk gambar (pada awal penubuhannya), maka aku tak mau la cerita dengan panjang lebar..Korang pun bukannya suka sangat baca..Betul tak?..kih.kih.kih.kih..Ok lah..Selamat menatap gambar-gambar yang hebat ni..

 Bos Besar...

Ramainya...

Pra-Sekolah

100 Meter

Sedap Cikgu Math Makan Tu...

Acara Pra-sekolah

Rehat Jap...Letih....

Dua Orang Cikgu Smart...

Ketua Segala Ketua Bagi Semangat...

Sukan Terbaik!!

4 Orang telah komen di sini:

dotblogspotdotkom berkata...

teringat masa sukan sekolah rendah dolu... tlong cikgu buat line... guna minyak hitam... bangga sungguh dapat membantu cikgu.... tp bdk2 sekarang nih.... siap bersuruh lagi... tu pun tak mo tolong.....

anamizu berkata...

aah cik ana dulu time skolah,p skolah dari pagi,blikkul 2.30..pastu klu 4 p pulak smpaila kul 6 baru balik..punyela syg skolah.. ^^

recent post : |penyimpan mohor besar raja-raja dah takde??|

E.d.Y berkata...

teringat zaman sekolah dulu2...time sukan sekolah lah paling seronok

akubest501 berkata...

dotblog: ye la kan...mmg teringat zaman skolah dulu...

anamizu: skrg lg dashyat skolah...dr 7.30 hingga 5.30 ptg....mlm sambung lg sampai 10 mlm...kesian betul budak2 skrg ni...

edy: time sukan mmg sronok....bila blajar dlm kelas mula la tak sronok...hehehe