Sabtu, 5 September 2009 | By: akubest501

Tadarus Al-Quran

Salam..Hari ni aku dan khairi telah berkesempatan menjadi fasilitator bagi program tadarus al-Quran peringkat Sk Sungai Lui..Program tadarus ini telah dipecahkan dalam bentuk kumpulan..Dua orang guru telah dipertanggungjawabkan bagi setiap kumpulan..Aku dan khairi diamanahkan untuk menjadi fasilitator bagi kumpulan 5..Peserta kumpulan 5 ni seramai 10 orang..8 orang dari kelas 4 Cekal dan 2 orang dari kelas 4 Ceria..Berikut adalah senarai peserta tersebut..
                                      1. Abdul Aziz            6. Muhd Aidil Haziq
                                      2. Aiman Haziq         7. Muhd Amierul Adam
                                      3. Mohd Akbal         8. Muhd Amin
                                      4. Mohd Faidz          9. mohd Hafiszam
                                      5. mohd Haziq        10. Muhd Asyraf
Di sini juga aku sertakan gambar buat tontonan semua..Erm..Maklum aje lah, aku ni suka upload gambar..Blog aku blog gambar sebenarnya..(macam album la kiranya)..Hahahahahaha..Ok lah..Ni dia gambar-gambar tu..Korang sumer tengok lah..
 
  
  
  
Program ni ambil masa yang agak lama memandangkan 2 juzu' hendak dihabiskan..Aku dan Khairi telah mengambil masa selama 2 jam untuk menghabiskan 2 juzu' al-Quran tersebut..Juzu' yang dibaca adalah juzu' 10 dan 11..Budak-budak ni semua pandai mengaji..So, tak ada masalah la buat aku untuk handle diorang..Ok lah..Stakat ni lah dulu coretan aku..Sehingga bertemu lagi di lain masa..Wassalam..

2 Orang telah komen di sini:

Tanpa Nama berkata...

Napok macam ustaz doh cikgu mie..

akubest501 berkata...

Terima kasih "tanpa nama"..