Sabtu, 5 September 2009 | By: akubest501

SK Sungai Lui Di Waktu Pagi

Sungguh indah dan permai Sk Sungai Lui di waktu pagi..Kelihatan seolah-olah aku berada di negara-negara yang beriklim sejuk..Lihatlah kabus yang menyelubungi permandangan saujana mata memandang..nampak macam pukul 6 pagi jer..Tapi sebenarnya dah pukul 8.15 pagi ni..

 
 Permandangan dari atas bangunan pejabat.
  
Permandangan dari tapak perhimpunan.
  
 Padang SK Sungai Lui.
  
Perhimpunan pagi.
Tinggal dua minggu aje lagi aku kat skolah ni..Lepas ni tak tahu lah di mana aku akan ditempatkan..Apa yang paling penting, kenangan aku di sekolah ni tidak akan aku lupakan sampai bila-bila..Lagi dua miggu, selamat tinggal aku ucapkan padamu SK Sungai Lui..Aku pasti merindui kalian semua..Assalamualaikum w.b.t..

2 Orang telah komen di sini:

Tanpa Nama berkata...

Dah lama tak datang skolah ni..rindu lak rasanya bila tgk gambar..

akubest501 berkata...

Ye ke..So, apsal tak datang..Pintu SKSL sentiasa terbuka..