Khamis, 3 September 2009 | By: akubest501

Kenangan di Air terjun Sungai Gabai dan Sungai Congkak

Assalamualaikum w.b.t..Bertemu lagi kita..Apa yang aku nak tunjuk kat korang hari ni..Teka la..Erm..Aku nak kongsi skit gambar-gambar kenangan kat air terjun Sungai Gabai dan Sungai Congkak..Gambar-gambar ni semua diambil tahun ni la..So, masih baru lagi la..Ok..Tengok lah yer..
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Harap-harap gambar yang disiarkan di sini mendapat kebenaran daripada orang yang terdapat dalam gambar..Hehehe..Mana la tahu kot-kot ada yang tak suka..Tapi aku harap korang sume suka lah..kalu tak suka, komen la..Nanti aku buang mana yang tak berkenan..Ok?..Sampai di sini dulu lah..Sehingga ketemu lagi di lain masa..Assalamualaikum w.b.t... 

2 Orang telah komen di sini:

Tanpa Nama berkata...

Mie, thank la sbb letak gambar aku. Letak la lg. Letak banyak skit. Hahaha

akubest501 berkata...

Ok..Nanti aku letak bebanyak..mu ni nama tak letak..camne nak tahu sape yang anto..camne nak letak gambo mu lagi..huhuhu