Selasa, 20 Disember 2011 | By: akubest501

Hanya mampu bermimpi kot...!!!

Teringin nak jadi blogger hebat macam Bro Ben atau mungkin seperti Cik Lyssa kite....
Hebat kan diorang ni..... Tak pun jadi glamour macam Elia Runcing ....

Eh.....Apa aku merepek ni?....

9 Orang telah komen di sini:

hidaya_yahya berkata...

Blh aje nak jd mcm diorang ni...tp kena sabar dan banyak berusahalah...tak mustahil pun benda ni...

ainol akasyah berkata...

mne ade merepek..itu 1 keazaman la bro hehe..kne naik slow2 step by step ..okey ..jgn lupe singgah blog sy okei :)

akubest501 berkata...

blh ke?...tq...akan cuba...

DsCaRNiA berkata...

Jom kita bertatih sama2 =)

eelobor berkata...

hehehe....ben memang jadi fenomena kat dunia blog dalam cara dia tersendiri kut....

akubest501 berkata...

minat kat diorang...harap2 nanti boleh jumpa...

Gadis Pink berkata...

Insyaallah suatu hari nanti :)

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..

trime kasih berkunjung dan komen di blog sy..

kunjungan sdra sy hargai...

salam perkenalan dr saya..

semoga berkunjung semula ya...

Anys Farhana berkata...

ta mustahil smua ni :)