Sabtu, 11 Disember 2010 | By: akubest501

Cuti-cuti Malaysia

Cuti sekolah kali ni aku telah berkesempatan bercuti ke Melaka dan beberapa tempat lain...Percutian kali ni bersama-sama isteri dan juga famili mertua...Percutian kali ini amat bermakna kerana ini adalah cuti panjang pertamaku sebagai seorang guru...(maklum la, baru tahun ni keje)....Juga bercuti bersama-sama isteri dan juga keluarga mertua adalah yg pertama kalinya....

KLCC

KLCC

Melaka

Melaka

Melaka

Hot Springs Sungai Klah

Hot Springs Sungai Klah




6 Orang telah komen di sini:

sekamar rindu berkata...

salam,,

bestnyaaa..cuit2 malaysia kat melaka tu...

follow ur blog..

akubest501 berkata...

wsalam...memenuhi waktu cuti dgn aktiviti bersama keluarga....thanks krn folow....aku pun dah folow ko....hehehe

dotblogspotdotkom berkata...

minggu lepas baru p bercuti kat cameron highland.... bes gak sesekali sedut udara segar nih...

akubest501 berkata...

tu la...pi bercuti ni mmg best...kalau duit byk lg best...hehehe

Faarihin berkata...

nanti cuti2 lah lagi ke melaka.. hehehe..

akubest501 berkata...

lupa plak cik far org melaka....1.1. ni nak pi melaka plak.....