Sabtu, 16 Januari 2010 | By: akubest501

Lembaran Baru

Salam semua..Dah lama tak menulis kat blog ni..Bukan tak mau bercerita, tapi tak sempat nak bercerita..Keadaan masa yang agak terhad ditambah pula dengan "ketiadaan broadband"..Hehehe..Tarikh 4.1.2010 merupakan tarikh yang sangat bermakna dalam hidup aku..Tarikh ni lah secara rasminya aku bergelar guru..Sk Cherating, Kuantan, Pahang merupakan sekolah pertama aku diposting kan..Sungguhku tak sangka dapat skolah ni..Dekat la aku nak balik kampung nanti...

Penat jugak jadi guru ni sebenarnya..Persepsi orang kalu jadi guru ni untung sebab dapat balik awal..Huhuhu..Yela mmg la balik awal..Tapi balik skali ngan kerja tuk disiapkan di rumah...Huhuhu..Malas lah nak cerita beban tugas guru ni...Sendiri mau ingat lah...huhuhu...Chou dulu...

3 Orang telah komen di sini:

adyri berkata...

tak aci dapt skolah dekat. akujauh, di kulai. dekat 10jam klu nk blk kg.

akubest501 berkata...

hehehe..ye ke...erm...meh la tukar kat sini...

funtastickodesign berkata...

ngajar kat kuantan rupanya..