Sabtu, 22 Jun 2013 | By: akubest501

Jersi Nike Malaysia

Assalamualaikum....Bersama kita memartabatkan jersi pasukan kebangsaan....Ini hanyalah koleksi kecil-kecilan jersi Nike Malaysia.....Hajat di hati mahu cari jersi zaman sebelum Nike iaitu Adidas.....Tapi kekangan kewangan membataskan untuk memiliki jersi-jersi tersebut.....Tambahan pula, susah skit nak dapatkan jersi-jersi Adidas tu.....Rata-rata orang yang memiliki jersi tersebut sayang untuk menjualnya......Takpelah.....Kita pelan-pelan kayuh.....Kumpul mana yang senang dapat dulu.....Ok, selamat menjamu mata...


Malaysia Home 2013

Malaysia Away 2013

Malaysia Home 2010/2012

Malaysia Away 2010/2012

Malaysia Home 2008/2009

Malaysia Away 2008/2009

Malaysia Home 2007

Malaysia Away 2007 (PI)

Training Kit

Malaysia Away 2010 Player Issue


6 Orang telah komen di sini:

nabiL475 berkata...

Bro,kalau nk jual home 2007 contact sy 0173618089

nabiL475 berkata...

Bro,kalau nk jual home 2007 contact sy 0173618089

akubest501 berkata...

Tak jual bro...sbb ada sehelai ni jer....kalo ada lebih aku roger...

yuri berkata...

Good job! Keep it up..

akubest501 berkata...

TQ abam idola YY...:)

Firdaus Azmi berkata...

Good Job bro. Nak tanya kat mana ade jual lagi away 2010/2012 tu? Nak beli sgt lah. Lrgend tu.Bro x jual ke? Kalau nak jual contact no saya. 011-26383639