Khamis, 17 Mac 2011 | By: akubest501

Rumah Oh Rumah (Bhg. 2)



8 Orang telah komen di sini:

Ryo Azhar Rahza berkata...

wow!!bro dh beli rumah ea...bagusnyer...sy pulak bercita2 nk membikin rumah sewa..moga terlaksana :)

akubest501 berkata...

beli rumah kecik2 dulu....nanti dah kukuh, blh buat sendiri plak....tak pun beli yg lagi besar....he he he

ko nak buat umah sewa ke??...molek sgt la tu...pasaran umah sewa mmg tinggi skrg ni...berbaloi-baloi...

Ryo Azhar Rahza berkata...

hahaa..berangan je dulu ni bro.huhu

akubest501 berkata...

mula2 mmg kena angan2 dulu....mcm aku la...last2 dpt...alhamdulillah....

Cikgu Den berkata...

salam.
teres corner lot ke. kat mana? berapa harga.
tanya mcam nak beli je...

NoiJem berkata...

lagi 2 tahun kami datang naa :D dekat ke dgn pantai?

dotblogspotdotkom berkata...

huhuhu corner lot la bro.... emmm lepas nih boleh jadi expertist corner kick la yee... ..huhuhuh

kecik2besar...as long ada tempat berteduhh...

akubest501 berkata...

cikgu den: ambe br beli....kat cherating ni jer...

mak su: dekat sgt lah ngan pantai....dtg jgn tak dtg....

abg dot: betul tu...janji ada tempat berteduh...syukur pd yg maha esa....